Monika Hojnisz wspiera akcję „Zamelduj się w Chorzowie”

Chorzowianin 2017-11-29 | Komentarzy: 0
Biathlonistka z naszego miasta, która przygotowuje się do startu w igrzyskach olimpijskich w Pjongczangu, podkreśla, dlaczego warto mieszkać w Chorzowie.
Monika Hojnisz wspiera akcję „Zamelduj się w Chorzowie”

Fot. Chorzowianin.pl INFOSERWIS

Urząd Miasta w Chorzowie ponownie wystartował z akcją „Zamelduj się w Chorzowie”. Skierowana jest ona przede wszystkim do osób, które z różnych powodów nie dopełniły obowiązku meldunkowego.

Każdy, kto do końca roku zamelduje się w Chorzowie, będąc wcześniej mieszkańcem innego miasta lub gminy, otrzyma pakiet powitalny. Podwójne bilety do Wesołego Miasteczka, na mecz Ruchu oraz zniżki do chorzowskich restauracji i kawiarni. Oprócz tego na nowo zameldowanych czeka także konkurs. Jeden z 50 tabletów trafi do mieszkańca, który przy okazji wizyty w Wydziale Spraw Obywatelskich wypełni kartę konkursową. Wystarczy dokończyć zdanie „Dobrze jest mieszkać w Chorzowie, bo…”.

Akcję „Zamelduj się w Chorzowie” wspierają znani mieszkańcy naszego miasta, m.in. legenda Ruchu Chorzów Krzysztof Warzycha, aktorka Elżbieta Okupska czy artysta Piotr Naliwajko.

Teraz dołączyła do niej biathlonistka Monika Hojnisz, brązowa medalistka mistrzostw świata i mistrzyni Europy, która niedawno rozpoczęła nowy sezon w Pucharze Świata, a wkrótce po raz drugi w karierze wystartuje w igrzyskach olimpijskich (po Soczi 2014 tym razem w południowokoreańskim Pjongczangu).

- Dobrze jest mieszkać w Chorzowie bo... jest to miasto, które szybko się rozwija i daje nadzieję na lepsze jutro. Ja jako zawodowa biathlonistka czuję wsparcie i chęć niesienia pomocy sportowcom. Inwestycja w nowe obiekty, areny oraz nowe sportowe nadzieje pomaga w dążeniu do celu i w spełnianiu marzeń - powiedziała nam Monika Hojnisz.

Akcja „Zamelduj się w Chorzowie” potrwa od 20 listopada do 31 grudnia. Wszystkie formalności można załatwić w pokojach nr 9 lub 11 znajdujących się na parterze Urzędu Miasta. Dodatkowo uruchomione zostaną sobotnie dyżury - 2, 9 i 16 grudnia, w godz. 9.00-13.00.

Jak się zameldować? Potrzebny jest dowód osobisty lub paszport, wniosek o zameldowanie oraz dokument potwierdzający prawo do lokalu. Zameldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika, który w chwili dokonywania meldunku będzie się legitymował pisemnym upoważnieniem od osoby chcącej dokonać zameldowania. Upoważnienie powinno zawierać dane upoważnionego i upoważniającego (imię, nazwisko, nr PESEL, adres).

Więcej o akcji znaleźć można w miesięczniku "Twój Chorzów".

(m)

Reklama:

Dyskusja:

Polityka plików "cookie"

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.