Jakie są najpopularniejsze gadżety reklamowe medyczne?

Chorzowianin 2018-07-27
Gadżety reklamowe stanowią miły akcent w promocji firmy – ładne, przydatne drobiazgi  chętnie są używane przez kontrahentów, a logo dyskretnie przypomina o naszej firmie. Szeroki wybór dostawców gadżetów reklamowych sprawia, że kluczowym elementem staje się nie cena, ale estetyka i trwałość przedmiotu – żadne firma nie chce być kojarzona z rozsypującymi się po jednym użyciu przedmiotami – taka sytuacja obniża wartość wizerunku firmy zamiast go wzmacniać. Upominki reklamowe powinny przede wszystkim „cieszyć oko” wyglądem, a ergonomiczny projekt powodować, że będą funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu. Jak wiadomo w takich drobiazgach liczą się szczegóły – łatwo otwierające się zamki, dobry dostęp do wnętrza pojemników czy kosmetyczek, sprawia, że obdarowana osoba, będzie chętnie i długo z nich korzystała.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Jakie są najpopularniejsze gadżety reklamowe medyczne?

 

Gadżety reklamowe – zdrowie i uroda

Ten segment gadżetów reklamowych rozwija się bardzo dynamicznie – wiele firm nie chce się ograniczać do standardowych materiałów biurowych i wybiera bardziej osobiste przedmioty. Niektóre firmy z racji specyfiki swej działalności (np. salony kosmetyczne, lekarze, siłownie, salony Spa) wybierają gadżety związane ze zdrowiem i urodą jako uzupełnienie podstawowej oferty firmy – ręczni z logo siłowni, nawet w domu przypomina o postanowieniu wzmocnienia formy fizycznej. Kolorowe pilniczki w etui z logo zakładu kosmetycznego zaproszą na kolejny manicure.Pojemniki na leki z logo przychodni, przypominają o konieczności następnej wizyty… Takie przykłady można by mnożyć bez końca.

Apteczki reklamowe

Apteczki pierwszej pomocy z logo Twojej firmy są produktem uniwersalnym – nadają się praktycznie każdej firmy, gdyż podkreślają nadrzędne wartości uniwersalne – dbałość o życie i zdrowie. Będą niezastąpionym elementem marketingowym dla salonów samochodowych, warsztatów naprawczych, stacji diagnostycznych, ale także agentów ubezpieczeń życiowych, majątkowych czy komunikacyjnych.

Apteczki reklamowe są oferowane w wielu wariantach – różnią się wielkością, wyposażeniem i oczywiście ceną. Większość wzorów jest dostępna w wielu kolorach, które pozwalają na zbudowanie bardziej spójnego przekazu z logo. Firmy podkreślające w swoich wartościach  profesjonalizm, zaufanie, stabilizację wybierają zazwyczaj standardowe kolory – czerwony, czarny, granat, biel dodając do tego stosowane kolorystycznie logo.

Firmy promujące zdrowy tryb życia, ogólnie pojmowany wellness, siły witalne, wybiorą raczej zieleń, żółć, błękit – kolory żywsze, kojarzące się z ruchem i wolnością.

W zależności od odbiorcy upominku, możemy również wybierać w wielkościach apteczek, a ponadto wyposażyć większe modele w dodatkowe akcesoria takie jak np. koc ratunkowy, maskę do resuscytacji, pojemnik na tabletki czy dodatkowe pojemniki z plastrami.

Ciekawym rozwiązaniem jest również wodoodporna apteczka czy też apteczki w sztywnych pojemnikach plastikowych – te ostatnie mogą długo posłużyć np. na recepcjach –poręczne  pudełko łatwo przetrzeć, a samą zawartość na bieżąco uzupełnić.

Droższe, bogato wyposażone modele szczególnie samochodowy zestaw ratunkowy, polecamy dla firm których klientami są kierowcy – z uwagi na bardzo wysoką klasę gadżetu reklamowego, zapewne będą z niego korzystali przez wiele lat.

Topacz

Reklama:

Polityka plików "cookie"

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.